sEgMeN : BeN AsHaArI sOaL cInTa


Assalamualaikum sume !! hehehe , ptg2 yg indh ag sayu ni mang sesuai tulis blog !! kate owg , idea ngah mncurah2 yg plg pntg trbek dr ladang !! hahaha , ok2 , klu kowg dh tgk banner kat atas ni brmksd ?? hda nak join segmen abg ben !!! hehehehe , klu kowg pon nak join skaki , ape lagi , kat SINI ade , jgn isau maa .

orite2 , memandangkan hda ni PMPWN , so , hda jwb yg soklan pmpwn lahhhh !! tkkn nak mggatal wt soklan tok laki uwww , dan soklan2 nye brbnyi , jeng jeng jeng !! suspennnnn .. *pdhal tade pape pon , hehe

1 : Lelaki pilihan anda ? 
Yg briman sbb hda  nak lelaki yg bley bimbing hda sm5 syurga . 

2 : Perlukah lelaki seksi ? definisi seksi seorang lelaki bg anda ?
erm , tak prlu kowt , sbb pde hda seksi uw lbey kpd manje2 n prwtkn ala2 pmpwn , plus , lelaki ptotnye lbey kpd keGENTLEman dye , *rosak bhse ak

3 : Lelaki pastinya sanggup brkorban demi cinta , apakah anda rse lelaki hnye prlu brkrbn sblm memiliki cinta anda ? ape jdik slps dh miliki cnta anda ?
pde pndpt hda lah an , klu kte nak smthng kte kne lah brkrbn sesuatu , mcm kos lepas *sbjek ekonomi tp klu dh dpt takkn nak bio jek an , jgelah leklok , kang melepas , bnyk lagi nak krbnkn tok dptkn blek, hehe , so , pde hda , selagi kowg de cnta , slagi tuh ade yg kowg kne krbnkn , *pndpt dk umo 20 taon lahhhh , jgn mare :)

4 : Pastinya anda tak sanggup brmadu bukan ? kenapa ?
erm , hda ni anak bngsu + anak pmpwn sowg , so , tak reti nak kngsi2 ngan sesame jntina apetah ag nak  kngsi taraf  bini  , cam kaso benor bnyinye , mksd hda istri . tp takdir ALLAH tuh spe lah kte nak mnolak an , redha jelah , insyallah de hikmah disebalik sesuatu yg trjdik , hehe skunk bley ar hda ckp cmtuh sbb hda tak kawen ag , tp mang lumrah pmpwn tak ske brkngsi laki , opppssss ! suami lahhhh . :)

5 : Jika anda mengetahui psgn anda mmpunyai tmn wanita len , apkh yg anda akan lakukn ?
Suruh dye pilih , hda atau perampas uw , hehehe , ni trbwk2 cte novel lah ni , realitinye hda tak tau sbb tak prnh alami , klu bley dijauhkan , AMIIINNNNN , :)

6 : Lelaki atau pmpwnkah mudah curang ? 
pde pndpt dk umo 20 taon ni , hda rse PMPWN dan LELAKI yg ctek/hnsem , sbb rmi ske dyorang , so dyorang ingt bley wt plihan ar sblm plih yg btol2 sesuai brkenan . 

7 : SETIA ... spekah yg lbey setia dlm cntanya ? apkh bktinya ? 
huishhhhh , ciap nak bkti tuh , tkowt lahhh , :) pde hda slagi kte bley trime kekurangan / ksalahan *klu keslhn yg msh bley dimaafkn , insyallah hbgn tuh bley brkekaln sm5 syurga , :) bkti ? tak tauuuu nak ckp cmne , :)

8 : Apakah anda seorang yg mudah cemburu ?  
tak jgk , tgk keadaan , takkn nak cemburu tak memasal . 

 Alhmdulillah , abeh dh sume soklan hda jwb , hehhee , klu de yg brcnggah ngan pndpt kowg , mntk maaf ciap2 , hda ni tak reti sgt bab2 ni , kate owg jawe , no experience !! hehehe , tkpelahhh , yg pntg hda join segmen abg ben yg masyukkkkkk ni !! ok , pai , Assalamualaikum !!

Thanks for reading ^^

6 comments:

  1. salam,
    mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

    soal apisv2

    ReplyDelete
  2. @~CiK TiNieY~
    hehehe , klako lah cik tiniey , mcm sye ni dh kwen plak , :c:

    ReplyDelete
  3. datang baca pandangan kamu..

    ReplyDelete
  4. macam-macam jawapan ada...
    ser0nok baca...



    salam ziarah dari segmen s0al hati En Ben...

    ReplyDelete

ɴᴀᴋ ᴋᴏᴍᴇɴ ?
sɪʟᴀsɪʟᴀ . ᴊᴀɴɢᴀɴ ᴍᴀʟᴜᴍᴀʟᴜ .
ʜᴜᴅᴀ sᴜᴋᴀsᴜᴋᴀsᴜᴋᴀ ツ