Blog Baru, Semangat Baru !

 
Comel tak blog hda sekarang ? hehe, sentuhan dari aimi. Kalau nak tau, Klik SINI untuk ke blog dye. Banner dye pon ade kat bawah kanan tuh.

Ini adalah kali kedua, hda request untuk design kan blog hda. Sebelum nih Fizah. Tapi lame dah. Nih baru ada mood balek untuk ceriakan balek blog hda. hehe.

So, setakat nih hda dah tanya kawankawan hda yang selalu memberi kritikan membina pada diri yang selalu lalai dan alpa nih. Dyorang kate comel, cantek dan KEMAS ! ya, KEMAS tuh yang paling sedap taik telinga hda dengar. Bulu yang kerinting pon jadik lurus. :D

Terima kasih tak terhingga pada aimi. Dye nih tak padan dengan kecik, boleh tahan kasor orang tua nih. haha. But, nice to know you. kasorkasor dye pon, tetap layan kerenah dan permintaan hda yang bukanbukan. Alaaahhh, budak baru nak naik memang camni. Biasalah kannn *backup diri sendiri* -..-'

Thats all from me. Eh, malam nih nak balik Johor ! yeayyy. Semangat nih . Sangat rindukan rumah oke. Kalau boleh nak peluk rumah. Punya nak tunjukkan ghindu sesangat. Puihh !

Salam.





pit stop : even blog dah berubah, cara penyampaian tetap tak berubah! hidup budak mentah! :P

Thanks for reading ^^

3 comments:

ɴᴀᴋ ᴋᴏᴍᴇɴ ?
sɪʟᴀsɪʟᴀ . ᴊᴀɴɢᴀɴ ᴍᴀʟᴜᴍᴀʟᴜ .
ʜᴜᴅᴀ sᴜᴋᴀsᴜᴋᴀsᴜᴋᴀ ツ