Sabar jelah Wahai Hati :(

Assalamulaikum semua . 

Dah malam camni , aku nak blogwalking sebenarnya . Tapi semenjak dua menjak nih , brokbenn aku buat hal ! Hal ape aku tak tahu , sebab aku tak sempat menanya pulak . Ish ! Kompomkompom lah hal line ! Aku bukan nye tak bayar , dah bayar dahhh . Sory , statement salah . Mama dah bayar dah . Ngee :D

Tapi takpe , memandangkan aku tak boleh nak blogwalking sekarang , korang layan satu gambar nih . Barang baik tauuu . *baru dapat dari abg fesbukkk . 

Check this out bebeh !! 





Kalau korang dah pernah tengok , takpelah . Tapi tak salah kan aku nak berkongsi ciptaan ALLAH yang tiada tolok bandingnya . Serius cantek . And fisrt time aku tengok , I'm speechless . Subhanallah . :)

Orang lain semua berderettttt update blog yang bestbest hari ni . Hari jumaat , penghulu segala hari . So , aku cuma boleh sediakan halwa mate buat korang semua sebelum korang tidur . *buat yang belom tidur lahh . 

Thats all for today . Thanx for reading . Gud nite . pai :)












p/s : penggunaan "aku" untuk menunjukkan protesss , Mintak maaf bagi yang lebih tua . hehe :D
Thanks for reading ^^

1 comment:

ɴᴀᴋ ᴋᴏᴍᴇɴ ?
sɪʟᴀsɪʟᴀ . ᴊᴀɴɢᴀɴ ᴍᴀʟᴜᴍᴀʟᴜ .
ʜᴜᴅᴀ sᴜᴋᴀsᴜᴋᴀsᴜᴋᴀ ツ