Sakit dan Kepala

 
Hda tak berniat untuk mengambil masa korang lama-lama untuk baca entry kali nih. Cukuplah sekadar yang hda mampu tulis. Alhamdulillah, dah hari ke 6 umat Islam menyambut bulan yang penuh barakah dan rahmat dari Allah SWT. Tak terlambat rasanya hda nak mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Al-Mubarak kepada semua umat Islam. 

Doa Jibrail menjelang Ramadhan :-

Ya Allah, abaikan puasa umat Muhammad apabila sebelum masuk ramadhan dia tidak melakukan 3 hal ini .
1. tidak minta maaf kepada kedua orang tua
2. tidak bermaafan dengan sahabat sahabatnya
3. tidak bermaafan dengan orang sekitarnya
 
Maka, Rasullullah pun mengaminkannya sebanyak 3kali. Oleh itu hda ingin memohon maaf kepada sahabat2 semua jika ada salah dan silap yang telah dilakukan selama ini samada sengaja atau tidak sengaja. Its better late than never kann ? huhu. 

Dah dua hari hda sakit kepala yang teramat. Sebab kesan dari selsema. Kesian mama, asyikasyik kene tarik rambut hda kasik berbunyi. Kalau buat masa sakit kepala, lega sangat. Nak tarik sendiri, tak pandai, tuh yang asyik kacau mama jek tuh. huhu. Nak online pon tak sedap, yelah sakit kepala punya pasal. Padahal banyak GA dan segmen hda nak join, tapi kesihatan hda tak membenarkan.

Okelah, hda doakan semua dalam keadaan yang baikbaik sahaja. Untuk adikadik, jangan main mercun yang berbahaya oke ! Kang beraya kat hospital pulak. huhu. Pesanan dari penaja :)

Salam, ^_^

 
 
 
 
 
 
 
 
pitstop : Bersahur dan berbuka makanan yang seimbang untuk kekal sihat dalam bulan Ramadhan :)

Thanks for reading ^^

4 comments:

ɴᴀᴋ ᴋᴏᴍᴇɴ ?
sɪʟᴀsɪʟᴀ . ᴊᴀɴɢᴀɴ ᴍᴀʟᴜᴍᴀʟᴜ .
ʜᴜᴅᴀ sᴜᴋᴀsᴜᴋᴀsᴜᴋᴀ ツ