2015 - Full Of Joys :)

Alhamdulillah syukur kehadrat Illahi sebab pada hda tahun 2015 even baru sahaja menjejaki bulan May, kita semua sudah banyak merasai kegembiraan pada tahun ini. Tapi tak kurang juga dengan berita hiba dari seluruh pelusuk dunia. Anyway, *wipingtears* lets move on and see what's moreee surprises waiting for us. Keep praying the best and Insyallah there will be the best :)
  1. Perkahwinan - Tahniah hda ucapkan kepada yang sudah melangsungkan perkahwinan, atau pun yang sudah bertunang, atau pon yang baru sahaja berjumpa Mr/Mrs Right and planning to be 'the halal one'. And ada juga yang bertukar status menjadi ibubapa ! Yang masih single ? Dont worry. Keep reading guys :)
  2. Convocation / Pursuing study - Fuhhhh, tahu tak ape yang gempak ? Sebab korang berjaya habiskan study korang dengan cemerlang ! Tepuk bahu sendiri dan ucapkan tahniah kepada diri masing-masing ! Yang sambung belajar , korang memang AWESOME ! Tak kira lah sambung lepas SPM, STPM, DIP, DEGREE, MASTER, etc still tetap awesome sebab diri korang masih eager nak dig ilmu terus dari pensyarah-pensyarah. Tak semestinya yang taknak sambung belajar taknak belajar, cuma mungkin peluang dyorang masih belum sampai atau lebih selesa belajar dari pengalaman *macam hda* (sambil tengok gambar convo)
  3. Bekerjaya - Tahniah sebab dah dapat kerja atau something yang membolehkan anda mengumpulkan pendapatan. Jadi, Sila kumpul duit untuk buat perbelanjaan raya sebab ramai anak-anak sedara and anak-anak buah dah lama aim untuk dapat duit raya dari anda. You should be proud of it. Yeke ?
  4. Perubahan - Tak kira lah perubahan yang macam mana, as long as baik and masih dalam Syariat Islam, tahniah sebab anda berjaya hingga ke tahap nih. Tak ramai yang mampu berubah ke arah yang lebih baik but you did it !
And banyak lagi benda yang berlaku dalam kehidupan dari Jan - May. Ada juga berita-berita sedih sebab ada yang tersayang pergi meninggalkan kita atau rakan yang pergi selamanya. Semoga mereka semua didalam rahmat Allah Yang Esa. Jangan pernah melupakan mereka sebab mereka pernah mewarnai di dalam tawa kita. Dan kita juga bakal menyusul mereka.

Thats all. Thanks for reading :)







pitstop : summary all the wishes. Sonang ! ihiks >.<

Thanks for reading ^^

2 comments:

ɴᴀᴋ ᴋᴏᴍᴇɴ ?
sɪʟᴀsɪʟᴀ . ᴊᴀɴɢᴀɴ ᴍᴀʟᴜᴍᴀʟᴜ .
ʜᴜᴅᴀ sᴜᴋᴀsᴜᴋᴀsᴜᴋᴀ ツ